Nejčastější otázky

Doba dodání

Zboží skladem

Objednávky přijaté v pracovní dny do 10:00 odesíláme ten samý pracovní den v případě, že zvolíte platbu na dobírku nebo platbu kartou. Pokud zvolíte platbu na účet, zboží odesíláme v nejbližším možném termínu po obdržení platby na účet.

Zboží na objednání

Zboží, které nemáme skladem a je na objednávku, pro vás objednáme u dodavatele a doba odeslání je 14 dnů. Výjimečně může být dodání o pár dní delší, většinou je ale spíše kratší.

Již vytvořenou objednávku není možné z technických důvodů dělit a poslat nejprve například zboží skladem a poté zboží na objednávku. V takovém případě Vás prosíme o vytvoření více objednávek, dle Vašich potřeb. Děkujeme za pochopení.

Lze zboží reklamovat?

Samozřejmě, ne vždy se stane že Vám bude barva, velikost či délka oblečení vyhovovat. V tomto případě lze zboží vrátit doporučeně na adresu provozovny: Nižní Lhoty 113, Nižní Lhoty PSČ 739 51.

Zboží musí být bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami (pokud produkt cedulku má). Bohužel použité oblečení již nelze vrátit.

Doba na vrácení je 14 dní.

Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje. Také je nutné vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete v příloze obchodních podmínek a zaslat spolu s balíčkem na adresu provozovny.